söndag 10 april 2011

chillidill!

jag hann med massor på en kort stund nu, vart ute en runda med lillan, det blir inte super långa promenader varje gång, sen hoppa jag in och tog en snabb dusch även om det är söndag så kan man ju känna sig lite fräsch, samt att jag inte behöver upp och duscha imorgon bitti! :)
jag sitter i min prickiga morgonrock nu och kollar på Mästarnas Mästare på svt, gillar faktiskt det, ska ladda upp med lite gott till Big Brother finalen, sen har jag även laddat upp med 4 filmer kvällen till ära. :)

hoppas på att mitt h&m paket kommer i veckan, kom och tänka på att jag köpte världens sötaste pyjamas-set, med shorts och linne, blir nog väl använt här hemma nu när det börjar bli lite varmare, samt lite cardigans, skönt nu till ett par leggings, och med fickor, det behövs! :)

skriver kanske mer sen.

(blir inga bilder idag, för bloggen vill inte alls som jag vill, bilderna hamnar mitt i texten och lite överallt och vägrar göra som jag vill, inte ens min avslutningsbild vill vara längst ner utan har bestämt sig för och sätta sig mitt inlägget så nu struntar jag i det efter att ha svurit i ett par minuter! haha)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar