torsdag 21 april 2011

bitchin'

tänkte skriva ett litet godnatt inlägg, borde sovit för länge sen, ska upp igen 6 imorgon bitti, tillbaka till MAS, men inget långt besök imorgon, tack gode gud.
jag fasta sammanlagt i 23 timmar, men har bara lyckats få i mig två rostade mackor och en liten pizza bit idag, jag som var så sugen på pizza, men det gick inte, har inte alls mått bra.
och grejen man har på sig är sjukt obekväm, känns ungefär som om du tar ett skärp och spänner det så hårt du kan runt magen, och det gick jag med i 11 ½ timme, samt att du måste "bära" på en dator som är uppkopplad till bältet hela tiden, riktigt drygt.




men nu är det över! :) tog mig en lång dusch, bädda rent i sängen och tog en promenad med lillan så nu sitter jag här, snart druckit en hel liter MER apelsin, fan inte fått dricka ordentligt på två dagar heller, så har haft huvudvärk deluxe, kanske dags för mig och sluta gnälla nu? haha! :)


ska kolla på prison police nu, och se om BB avsnittet kommer upp innan jag däckar.
vi hörs imorgon.
godnatt!







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar