torsdag 21 april 2011

torsdag!

kom aldrig i säng igår, tiden bara sprang iväg och klockan hann bli 03.00 och jag skulle upp 06.00, så blev drygt 3 timmars sömn, men så fort jag kom hem ifrån MAS så hoppa jag bums i säng igen och sova fram tills 12, ska ha gäster idag så lite pigg får man ju vara.
tänkte orka ta en sväng med dammsugaren nu, kanske göra lite muffins, det går ju fort! haha.

imorgon blir det först en hel dag hemma, ska pyssla lite, rensa i garderoben vill jag försöka hinna med, sen tänkte jag bjuda Lina på middag sen får vi göra oss ordning inför kvällens bravader!

har nog glömt och säga det till henne men läser du det här så ska du på middag hos mig imorgon! :) haha!

jag mår fortfarande inte toppen sen igår, men det är lite bättre iallafall och imorgon hoppas jag på att det är tipptopp!
hade önskat att f-kassan fått tummarna loss och satt in pengar INNAN påskhelgen, men nej, varför skulle dom göra det? dom har ju bara inte betalat ut på två månader!


och irriterad deluxe, mackefisen ska komma hem nästa helg och var helt hundra på att lillan hade löpt färdigt för det var en tid för ett par veckor sen där hon visa alla symptom i drygt två veckor, men vad tror ni hon gör nu? blöder ner hela golvet, men tack för den!
arrrh!


nej nu ska jag sätta igång här, ha det braaa!






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar