måndag 11 april 2011

bad day!

sitter och bläddrar bland kanalerna, är på så sjukt dåligt humör, jag har en sån där kväll där allt går fel, så nu ska jag inte göra ett skit mer idag!
jo jag ska poppa popcorn, lär väl bränna ner köket, eller så flyger väl locket av och det blir popcorn i hela lägenheten.

kollat massor på en "one-piece" nu, men tycker dom är lite väl dyra för ett mjukis-kläder och sen plus frakt på det, så jag ska minsann försöka sy en själv, ska in på Stoff & Stil och köpa mönster och tyg och ge det ett försök, får damma av symaskinen, den har inte sett dagsljus på .. evigheter! haha. Lite roligare om man får välja tyger och så själv också, och då kanske jag kan få två istället för samma pris :) får checka läget.
 
nu ska vi gosa ner oss framför en film här, har 4 stycken att välja på, blir svårt.popcorn och lite cola, sen är min kväll räddad, ska ha en städ dag imorgon, lillan har dragit in en hel sandlåda. :)





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar