söndag 24 april 2011

hör och häpna!

nu ska jag ge mig ut en sista snabb runda med lillan.
eftersom det tydligen var löp igen så är det här nog 6 eller 7 gången hon är ute idag.
vi tog oss en långpromenad innan när det hade blivit svalt ute, passar alltid på och gå en längre runda på kvällen när det börjar bli varmt ute, annars måste man tänka på att man ska ha vatten med sig ut, vi är ute mestadels av dagen men då brukar vi sitta ute bara.
hon älskar solen och ligger gärna och solar och därför älskar hon att hon numera har en soffa på balkongen, haha! :) 

jag tänkte bädda ner mig och kolla på en film strax, the roommate blir det idag.
sen överväger jag och sova faktiskt, är riktigt trött ;o händer ju typ aldrig. haha.

har märkt att jag hör och häpna börjat irritera mig när det är stökigt, efter 22 år har väl mammas städmani smittat av sig på mig, så imorgon blir det att städa igen och få undan här hemma. Vill köpa den nya dammsugaren, den som är för nattugglor, den hade jag behövt.
få nätter jag får någon sömn då kan man lika gärna göra nytta.

är lite rädd att min feber är relaterat till veckans undersökning, är inte alls bra isåfall!

och inte när det är påskhelg och röd dag på måndag också, går det inte som jag vill så måste dom i värsta fall operera och nej tack, så håll tummarna gott folk! haha.

och jag var lite irriterad i mitt förra inlägg, är irriterad överlag, ibland slår det mig, känner mig smått bitter när alla har kul och jag sitter och mår dåligt, jag försöker alltid vara glad och uppåt, men min mage gör för det mesta fruktansvärt ont och jag visar oftast inte det för jag vill inte att folk ska tycka synd om mig, hjälper varken mig eller dom, och berättar oftast inte heller för folk att jag är sjuk överhuvudtaget! Säger jag att jag har feber tror folk automatiskt att jag är förkyld eller liknande så då får dom gärna tro det istället :) haha.
nej nu måste jag avsluta här.


hoppas alla haft en trevlig påsk!







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar