torsdag 21 april 2011

changeling

jaha, godkväll! 
haft en trevlig dag med familjen, men nu är jag trött och hungrig hela tiden, haha!
så ska bädda ner mig nu efter en helvetes runda med lillan, hon är ju tokig i harar, så ja, mamma hade hört oss enda hem! Där var såklart två som sprang på vars ett håll så hon hade världens beslutsångest också, stackarn! men nu är hon helt slut och det blev jag med, fick glatt springa med!
har haft mormor och moster på besök idag också, bjudit på middag och spelat kort, men jag vann fan inte, det händer sällan, så får väl kanske tro mitt horoskop, att jag ska träffa någon, det står det varje vecka, och att jag har tur med pengar, och kan ju säga att det är precis motsatsen!

har laddat upp med tre filmer iallafall, får se vad jag orkar se, men det är "clash of the titans" (har redan sett den, men den är skit bra!) , "changeling" (sett den också, men även den är ruggigt bra!) och sen en jag inte sett, "the roomate" :)

ska försöka komma i säng relativt tidigt, ska upp tidigt imorgon och ner till stan, handla hem lite mat, in på jysk och lindex, sen kommer Lina hit för lite mat och sen ska vi fixa till oss för att sedan dra iväg på lite bravader, blir nog super! :)

måste också berätta att stack ner till Netto precis innan det stängde idag, och då var där någon totalt sjuk människa, som vi först trodde bara "lekte" lite på parkeringen, men han körde verkligen runt, runt, runt hur många gånger som helst, höll på och köra på människor och ja han höll på i en hel evighet, fick skrika på granntanten att hon fick springa för annars hade han kört på henne, han blev mer och mer ilsken och körde fortare hela tiden sen till slut försökte vi ta hans nummerplåt så vi kunde ringa när vi kom hem, men då körde han iväg i världens fart, skum människa! Körde i någon ljusblå bil och var nog i 50 års åldern! Craaazy!

får snart slänga in en bildbomb känner jag, men får bli imorgon eller nått! :)
godnatt.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar