tisdag 5 juli 2011

bedtime stories.

klockan bara springer iväg, jag borde gått och lagt mig nu, men det är ju helt omöjligt när man heter Sara. 
jag ska ju gå upp senast 05.30, för imorgon går färden upp mot Ullared, men jag har ju fastnat i att sitta och knåpa vid köksbordet, har en liten paus nu men såg nyss på klockan och insåg att jag borde ligga nerbäddad och sova vid det här laget.
dagen har spenderats med att göra ärende och umgås med Pernilla, vi hade pensionärsträff på min balkong där vi hade en fika och spela yatzy! :)
för att sen ha en del skratt attacker och usch ja, vilka människor det finns.


jag blir så himla besviken också.

att jag alltid gör samma misstag, varför lägger jag ens ner energi på det?
varför kan allt bara inte gå åt mitt håll lite? bara en gnutta och jag är nöjd.
omringad av idioter ..






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar