måndag 4 juli 2011

wish me luck!

sitter och kollar på sex education och dog lite av skratt när det äldre paret började prata om sitt sexliv, man tror ju inte direkt att äldre människor är så aktiva, men det slutar aldrig förvåna en, dom pratade väldigt öppet om allt från ställningar till ja, vi behöver ju inte gå in på allt, haha!

jag är dömätt, åt pastasallad innan som jag aldrig sett mat innan.
man äter ju knappt inget om dagarna, är helt omöjligt i den här klibbiga värmen.
ska se om jag orkar sticka iväg och handla lite imorgon isåfall ska jag ha hem en massa melon och annat i frukt väg som man kan stoppa i sig om dagarna.

imorgon ska jag även uträtta en del, ringa och skälla lite.
ner till AF och få papper påskrivna och handla hem lite till min pysselhörna!
har ju även bestämt mig för en stor sak i mitt liv nu, så ska boka in ett möte och se till så dom får lite fart, för jag känner att det är dags nu, jag måste få starta nånstans, komma nån vart. :) wish me luck!

nu ska jag kolla film och käka lite glass tror jag.

godnatt :)




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar