onsdag 27 juli 2011

vaxsjön.

kör en liten mobilbloggning såhär på kvällskvisten, är totalt slut!
varit en super lång dag, vakna relativt tidigt och gick ut i morgonsolen med hundarna.
för att sen rusa ner och kolla om zumbat kommit idag och det hade det så då satte jag igång direkt här hemma, riktigt roligt så nu ska jag stänga persiennerna varje dag och skaka rumpa framför tvn :) sen åkte vi till vaxsjön med hundarna och promenerade i två timmar, helt underbart, men nu är jag trött i benen måste jag säga :)

nu ska jag hoppa i säng och kolla på film.
imorgon är det dags och tvätta och innan dess ska jag träna lite så ska upp vid 9.
fick ett smärre utbrott efter Jennys samtal till mamma så nu ska det sparas pengar, påminn mig, inget h&m! :D
ringa lite samtal imorgon också!
(gick inte och ladda upp någon bild idag, så lägger upp dom imorgon!)

1 kommentar:

  1. Ojdå...mitt fel att du får utbrott?!?!? Illa! ;)

    SvaraRadera