söndag 17 juli 2011

vi drar till Malmöööö

hinner inte starta datorn innan vi ska iväg, men orkar jag ikväll ska jag lägga upp lite bilder från gårdagens bravader, var och firade min kusin Fredrik som fyller 25 idag, så ett stort grattis igen på din dag! :)
vi var först i hans pappas hus med släkten och jag busa mest med sötaste lilla Luna medan Pernilla satt och gosa med Enzo :) men vi måla och hade oss och hon skulle mest ha min telefon och kolla på "katten" alltså talking tom cat :)
men sen begav jag, Pernilla, Fredrik och Stefan oss till Annika där festen började och ja vi hade helt enkelt en super kväll med trevliga människor!

nu har jag hoppat i mjukiskläderna och ska snart fixa till mig lite innan vi beger oss till Malmö, ska ju se den sista Harry Potter filmen :) kommer bli en trevlig söndag också! Men sen lär jag vara slut som artist!


BlogBooster-The most productive way for mobile blogging. BlogBooster is a multi-service blog editor for iPhone, Android, WebOs and your desktop

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar