tisdag 12 juli 2011

I’m busy. You’re ugly. Have a nice day!

ett inlägg såhär på förmiddagskvisten är väl inte illa? 
just nu ligger lillan intryckt hos mig i soffan för hon vill definitivt inte det som mamma vill, det är dags för badning och hon känner inte för det alls. 
ibland är hon helt omöjlig, hon borde vara van, hon är ju en före detta skönhets drottning :D haha. Men jag tror nu sen hon lagt det på hyllan så vill hon vara en lortig och ovårdad byracka, haha!

jag vet inte vad planerna för idag är ännu.
är rätt så off idag, vaknade inte på det bästa humör ..
jag vet inte hur jag lyckas, göra samma misstag om och om igen.
och jag blir trött på mig själv och alla puckon runt omkring mig.

nej nu ska jag sluta gnälla och göra något utav denna dagen istället.
jag först och främst klä på mig, hade varit en idé, flög upp innan och rakt in i duschen.





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar