fredag 29 juli 2011

grannfejd & bilder.

jaha, då var det fredag.
vaknade flygandes upp ur sängen, macchiato skrämde livet ur mig.
ja ni vet min kära granne, han ringde på vid halv 10, inte en gång, utan två och min lilla buse bestämde sig för och skälla så mycket som möjligt.
när vi sen gick ut med hundarna så frågade vi vad han ville, ja då funka inte värmen i hans lägenhet, för det första är det så kvavt idag så man kräkas, för det andra så är det JULI månad, och då får du väl fan ringa någon?! åh irriterad deluxe.
nu ska jag slappa lite på soffan sen äta lite frukost och träna igen tror jag.
måste dock köpa nya skor, igår träna jag utan skor så nu mera är mina fötter förstörda. 

sen får jag komma ihåg och göra mig ordning i tid idag.
ska iväg till Emma ikväll, eller ja vid 6 - 7 :) 

tänkte lägga upp lite bilder från vaxsjön också.














Inga kommentarer:

Skicka en kommentar