onsdag 20 juli 2011

godmorgon.

alltså nu har vi verkligen varannan dags väder, ena dagen är det super fint, nästa dag är det grått och ser ut som det ska regna, himla tråkigt det där.
jag ska iallafall göra mig lite frukost nu är det tänkt, jag ska bara orka.
känner ju mig aldrig hungrig på morgonen, så det är det svåraste och försöka få i mig.
och jag vet inte, prövat det mesta, allt ifrån gröt till knäckebröd, men det liksom vänder sig i magen på mig och slutar med att jag bara mår illa istället, så brukar skippa frukost, men det ska försökas och bli ändring på det där! :)

vad ska ni göra idag?
jag ska hoppa in i duschen sen och åka med Pernilla till Lund.
sen ska jag handla hem lite mat.
sen har jag ingen aning, med tanke på vädret så blir det nog en hemmakväll :)


1 kommentar:

  1. Pröva med nåt lätt i början, flingor eller nåt. Smoothie får du i dig många kcal på lite mängd så det kan också vara bra. Frukosten är viktigaste måltiden på dygnet =)

    SvaraRadera