fredag 15 juli 2011

iLuv.

ja okej, jag måste väl erkänna jag har inte riktigt kommit igång än, ska snart sätta igång och städa, måste ju pröva min nya mopp idag, man måste ju bara älska Ullared.
blir nog en riktig hemma-dag idag, vädret är ju katastrof, nu fick vi en svensk sommar igen, den tropiska värmen är som bortblåst och jag sitter i mjukisbyxor och en tröja och FRYSER, i juli månad, galet.
jag vill ha sol, glass, solglasögon, slarvigt hår och klänningar, aja, finns tid kvar.

just i denna stund så är det inte direkt som man hör något trevligt utanför, kvinnan i huset brevid skriker "EMIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIL", stup i kvarten, jag menar lyft på röva och gå ut och hämta honom? så jag tror snart jag stoppar mina nya fantastiska iLuv hörlurar i öronen och dammsugar istället.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar