måndag 25 juli 2011

nostalgitripp med Nilla.

Pernilla åkte nyss hem och nu sitter jag med doggsen i soffan och kollar på teen mom 2 på mtv :) nyss käkat lite mat också, bjöd Nilla på köttfärssås och pasta, det var massor med gott det där. Idag eftersom det varit skit väder som vanligt så vi har spelat Mario Kart och lyssnat på en massa gammal musik och haft allsång i mitt vardagsrum - nostalgitripp, förlåt grannar! :) 
kvällen lär väl inte bjuda på mycket mer, så ska nog bädda ner mig framför en film eller två, är så frösen idag också, känns ju som höst ute.
är lite orolig för min lilla plutt också, hans öga är ännu mer svullet nu ikväll, han är lite små slö, nyss tvingat i han lite mat iallafall, är det inte bättre imorgon får jag nog ringa och rådfråga med någon veterinär.
nej nu ska jag dö lite framför tvn, laaater ;D


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar