tisdag 19 juli 2011

panik!

godmorgon världen, eller ja god förmiddag då.
jag var faktiskt vaken tidigt först, men mår sådär, känns fortfarande som något står på mitt bröst och börjat hosta nu också, så jag är lite rädd att jag kanske fått lunginflammation av alla mina förkylningar, men ja jag får se, håller det i sig får jag gå till farbror doktorn.
ska faktiskt upp imorgon och försöka få tag på min doktor om det andra också, för nu känns det som att jag är på väg in i en dålig period med magen igen och det vill jag inte.

ja egentligen har det inte hänt så mycket sen sist jag skrev förutom att jag vakna imorse i PANIK, klockan var typ 6 på morgonen och vill ni veta vad? 
det kröp en SPINDEL på mitt ansikte, först trodde jag det var en fluga men så när jag vifta bort den så kröp den sen på mitt vita lakan och då utbröt det panik i sovrummet ska jag säga er, usch! vad är det med kryp och mig? håll er väck.

nej nu ska jag in i duschen och skaffa ett par öronproppar tror jag.
grannen borrar och borrar och borrar, bara massa betongväggar här och det gör mig TOKIG, känns som dom borrar i min hjärna.
sen kommer sötaste Pernilla hit och håller mig och bertha sällskap idag.

jag ska bjuda på middag och lite sådär.






 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar