fredag 1 juli 2011

blablablaaa.

skönt och varken vakna upp bakis eller halvt död.
blivit väckt hela morgonen dock, sms efter sms efter sms, och man är ju inte smart nog att stänga av ljudet heller, haha.
men kvällen igår var super trevlig, hade dock roligare hos Pernilla än vad vi hade i Malmö, nästa gång åker vi nog in ännu senare, för det fanns ingen chans att vi skulle stanna kvar igår, så istället drog vi till Burger King och satte oss på tåget hem, där det blev lite galet.
sen vände vi på klacken och begav oss hem, jag och Emma blev lite skrämda på vägen hem, Eslöv är ibland helt öde och ganska mörkt, lampor funkar ju aldrig så mitt i vår promenad så går bommarna vid tåget ner precis när vi ska över, så himla kusligt, och vi vänta och vänta, sen kom där ett läskigt godståg :D haha.

idag kommer kusin Fredrik hit och Pernilla.
hur planerna ser ut vet jag inte riktigt, det märker vi! :)
nu på dagen ska jag iallafall gå ner och handla och städa.

nu ska jag dock sätta igång ett avsnitt av danska paradise hotell och ja, slänga mig på soffan en stund.såg förresten att kusin Jenny skrivit en kommentar om att jag skulle spara till en resa, ibland behöver man handla hem lite kläder också! ;) haha.








Inga kommentarer:

Skicka en kommentar