lördag 16 juli 2011

iväg på kalaaaas!

tänkte bara skriva ett litet kort inlägg innan jag ska ner till affären och sen hoppa in i duschen. Ska iväg på 25 års fest med familjen och Pernilla sen.
Vi har bestämt oss och ja, lillan får följa med, det får lösa sig på bästa sätt.
Om inte annat så spenderar jag kvällen på altanen med henne. :)
så är det när man väljer och skaffa hund, inte alla dom får komma in till etc, men kan inte heller lämna dom hemma på obestämd tid och inte alltid det finns hundvakt.

Det har vi dock skaffat tills imorgon, då vi ska in och se den sista Harry Potter filmen i 3D med kusin Jenny :) ska in lite tidigare och gå och kika lite på Entré och käka lite där. :)

vad ska man ha på sig?
jeans och en tröja? leggings och någon topp? öh, jag vet inte.
tror jag kör jeans, för kyligt för och ha klänning, det är en sak som är säker!
skriver ikväll/natt när jag är hemma igen.
ha en toppen lördag.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar