tisdag 19 juli 2011

i'd blow you a kiss.

så då har Pernilla lämnat mig för ikväll, men träffar henne imorgon igen när vi ger oss ut på äventyr, vi har verkligen bara varit soffpotatisar idag men det ska man vara det också! :)
käkade lite middag, satt och hade såna skratt attacker så jag lär ha träningsvärk i magen imorgon, jag har sagt det och säger det igen, vi måste åka utomlands Nilla, det hade blivit galet! :)

nu ska jag hämta täcke och kudde och bädda ner mig framför tvn med lite nötter och bubbelvatten :) ska nog vara extra töntig och kolla på dirty dancing eller något sånt också.

sen ska jag nog försöka somna i tid idag, ska upp tidigt imorgon och städa och ut på långrunda med lillan hade jag tänkt.
ska nog fixa lite kvällsmat nu också, men vad ska man äta tro? :) 

jag avslutar med att jag har iallafall haft en riktig toppen dag.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar