söndag 24 juli 2011

sunday bloody sunday!

mhm då var denna helgen snart slut.
igår kväll hade vi iallafall en toppen kväll, Pernilla & Jenny var här och vi spelade kort, spel och sjöng singstar :)
vi kom i säng tidigt för och vara oss också, men vaknade inte upp pigg som en lärka för det, jag vakna upp och hade för jävla ont i magen, så imorgon får jag väl ta tag i saken och ringa doktorn, men ÖRK!
och nu har jag typ tappat rösten också, det är ju alltid trevligt.
tänkte bara uppdatera lite snabbt för ska snart slänga mig i soffan med mina svin dyra chilinötter och annat gott, för ja jag ska minsann ha det idag.

ska nog minsann se "när lammen tystnar" på 3an ikväll också, längesen man såg den.
annars blir det nog till att se klart säsong 3 av 90210, och nej inte den gamla.
kanske uppdaterar mer ikväll, får se vad jag känner för.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar