fredag 22 juli 2011

gladiator, bombdåd, Norge?!

ligger för tillfället och kollar på Gladiator på 3an.
och läser lite överallt genom mobilen om Norge, mina tankar går till alla som förlorat någon idag, inte nog med bombdåd så även skottlossningar som tagit ännu fler liv, så himla sorgligt och så himla onödigt, så fort jag hörde det idag så skicka jag till kusin Jenny för att höra om hon hört något från kusin Andreas och hans Andre, men hon prata med dom och dom var ok! :)
jag såg även att dom i Norge nu behövde blodgivare så läser ni min blogg och av någon tillfällighet är i Norge så tveka inte! :)

startar nog datorn senare och uppdaterar lite mer! ta hand om varandra! :) BlogBooster-The most productive way for mobile blogging. BlogBooster is a multi-service blog editor for iPhone, Android, WebOs and your desktop

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar