onsdag 6 juli 2011

ett gott skratt förlänger livet.

då har det varit ännu en trevlig dag, jag gick upp 05.00 för att bli hämtad klockan 06.00 för att åka till Ullared, vi var där precis när dom öppna och det var super skönt, nästan inget folk alls och ingen trängsel eller något, ett par timmar senare var det inte lika roligt så då åkte vi hem, jag kan förstås gå där inne en hel dag, men idag blev det en kortare tur och jag är nöjd med det mesta jag köpte, lite var för stort, lite var smått, ja, jag orkade inte prova när jag samlat ihop en hög var där världens kö till omklädningsrummet så det strunta jag i.

hann nästan bara hem sen så stod Jenny och knacka på dörren så vi har spenderat dagen med att spela kort och äta middag och skrattat som aldrig för, med mamma och Jenny kan jag nog leva tills jag är 200 år.

imorgon kommer Jenny igen, då ska vi dricka vin och sjunga singstar och jag ska ge mig på hennes hår :) är säker på att det kommer bli en helt underbar dag.
nu ska jag dock fortsätta kolla på celebrity rehab with dr. drew och sen blir det nog en film innan jag däckar.
godnatt :)





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar