lördag 2 juli 2011

sleepless.

var helt omöjligt och sova inatt, så jag gick ut och satte mig på balkongen inlindad i mitt täcke och regnet bara öste ner.
sen kollade jag på paradise hotel tills jag somna, vakna igen vid 11, men lika bra och gå upp.
måste lägga mig i tid idag, upp tidigt imorgon ..
ska upp till Göteborg på dop för lilla Enzo, och jag är super nöjd med dop-presenten jag fått ihop! :)

igår kom Pernilla hit och jag bjöd på chili con carne och sen dök kusin Fredrik upp också, så vi körde en vända till Helsingborg och sen hem till mig igen för att äta nogger-gb-glass och spela mario kart, sen tvinga jag dom kolla en stund på "Häxan" på svt1 igår natt, det var en svensk skräck stum film från 1922, haha, jag såg faktiskt iallafall lite mer än halva.

jag ska snart ner och handla också, glömde hälften igår, och idag ska jag verkligen städa.

dammsuga och torka golvet står på schemat.
ska även börja pyssla lite idag med tror jag. :)

note to self: gå till arbetsförmedlingen på måndag och fixa med papper! 




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar