måndag 11 juli 2011

damma av ..

det är väl dags och damma av här lite, eller kanske bara blåsa lite för så länge sen var det ju faktiskt inte, men jag brukar ju uppdatera minst en gång om dagen, har dock inte haft någon lust. Har inte ens berättat om Pernillas födelsedag, i lördags stack jag ner lite tidigare för att hjälpa till, så jag fixade med pastasalladen och sen började gästerna droppa in.
Vi hade iallafall en super trevlig kväll med vin, massa skratt och Ann-Sofie hade gjort en jätte fin och super god Hello Kitty tårta, smarrigt! :)
sen bar det av till Malmö, jag mådde dock inte helt hundra så beslöt mig för att åka hemåt igen. :) och nu tror jag att jag vet varför, tror jag har urinvägsinfektion deluxe, så lär ringa doktorn imorgon för snart står jag inte ut mer.
 
ska även ringa lite andra samtal och kolla upp en del.
jag är nog bara nere i en liten svacka, men ingen kan ta mig ur det, måste ge mig själv en spark i baken. :)

mina världsproblem kommer dock inte bli lösta ikväll, så jag ska snart bädda ner mig och kolla på ännu en Harry Potter film, har fått för mig och se alla i rätt ordning innan den allra sista kommer ut :)
men tänkte ut och leka lite med lillan först.
lovar och uppdatera lite mer igen, önskar att jag kunde få rätt på mobilbloggningen, finns det någon som kan hjälpa mig med det? några inställningar?
Jag har en iphone 4, finns där någon app man ska ha ner eller vad? :)












Inga kommentarer:

Skicka en kommentar