fredag 15 juli 2011

sådär extra ful ..

sitter just nu med hårfärg i håret och ska strax slänga på en ansiktsmask gjord av lera också, ska se sådär extra ful ut, haha. Men blir ack så mycket bättre imorgon! :) 
ska nog ha lite manikyr & pedikyr också, är väl dags och fixa till det där avskavda nagellacket.
tänkte först ta en bild på hur jag ser ut, men jag besparar er nog från den synen såhär en fredagskväll.
 
jag har laddat upp med hela 3 filmer för kvällen, får se hur länge jag orkar.
ut och busa lite med lillan också, hon bara älskar sitt nya ROSA koppel, haha! :) ja jag vet, koppelförbud, men vafan, jag får väl ha en utförsäljning på balkongen!
nej men gamlingen behövde ett mindre "tungt" koppel och jag ser hur nöjd hon är med detta, spralligare än någonsin, hon har blivit bundis med grannes lilla Alice också nu. Så himla söta ihop :)
nej nu ska jag sätta i lite färg i resten av håret för och fräscha upp det lite.
sen ska jag ge mig ut och promenera lillan, ha en underbar fredag kväll.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar