torsdag 10 mars 2011

ajajaj

tänkte bara skriva ett snabbt kort inlägg här ikväll, håller på och avlida för tillfället.
mår katastrof för tillfället, men har tagit mina "kramp-lösande" så jag hoppas det släpper snart, men lika bra och bädda ner sig, klockan börjar ändå bli mycket! :)
inte så många som vet vad jag har osv, men när jag mår dåligt så mår jag riktigt jävla dåligt, haha! som tur är har jag fler bra dagar än såna här för tillfället, vilket är jätte skönt, men är snart dags för fler undersökningar, sen ska jag väl börja få ordentlig medicin! :)

jag hann tyvärr inte färga håret idag, men ska göra det imorgon förmiddag.
sen måste jag ner på apoteket, borde ha bättre koll fan!
men jag hann inte på grund av att vi fick gäster här hemma, så vi spelade yatzy och åt middag osv :) mycket gott! 
nu såg vi precis TRON-legacy :) sjukt bra film, så den rekommenderar jag, 5 av 5 strålande Saror :) haha!

jag hoppas ni haft en toppen dag.
sov så gott med er nu! :) 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar