onsdag 2 mars 2011

morgon-zoo!

hade ett svagt minne av att jag sa imorse att jag kunde ta hundarna ..
vaknar två timmar senare av jag har två överlyckliga hundar i sängen som jätte gääärna vill gå ut, fick lite smått ångest och slängde på mig kläderna och sprang ut, haha! :)
nu är dom som galningar här hemma, leker med sina leksaker, ett riktigt zoo.

jag tänkte jag skulle få i mig lite frukost och kolla BB.
sen ska diska, kasta mig in i duschen och kanske köra en runda med dammsugaren en gång till idag. :)
jag somna iallafall som en stock vid två inatt, trodde absolut inte att jag skulle vara uppe sålänge med tanke på att jag knappt sov något alls på dagen igår heller!

hade världens utbrott igår, varför ska allt klödda?
så idag måste jag fixa med en massa papper och se till och få iväg allt imorgon.
jag ska bara orka också!
söka lite jobb med.



ha en bra dag! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar