onsdag 30 mars 2011

från en sak till en annan ..

godkväll, jag är väl inte direkt på bättre humör, men tänkte skriva ett litet godnatt inlägg så att säga, är lite smått beroende av min blogg och tycker om att ventilera här, jag vet att folk läser, men det här är ändå lite som min dagbok .. men från en sak till en annan!

har varit mycket snack om den här videon som cirkulerat runt överallt och då bland annat på aftonbladet, om killen som blev mobbad och fick nog och "gav igen". Det är väl på både gott och ont, man kan inte lösa våld med våld, men jag förstår när man fått nog så har man, hade själv det ganska tufft när jag fick byta skola när jag var mindre, blev i princip slagen första dagen i skolan för en skit sak och det fick mig och ge tillbaka, men jag kan ju säga som så att jag tar noll skit idag, "slår först, frågar sen" haha, nej riktigt så illa är det inte, men ja, har varit en del konflikter genom åren och vissa kan man inte lösa genom att prata, slår nån först så står man väl bara inte där, vem gör det? Jag tycker att man ska stå upp för sin sak och det finns ingen som ärligt talat kan säga att han den här killen bara skulle stå där och ta emot det, för hade ni gjort det? 

artikel och klipp finner ni HÄR!

[ jag tipsar ju lite om bloggar då & då, och här ska ni få en länk till en galet härlig killes blogg, en blogg som jag följer flitigt, för jag älskar när folk går mot strömmen och det gör han, på ett galant sätt, på sitt sätt, så här mina damer och herrar har ni Joonas! :) ]


för övrigt, fick mig en funderare nyss! alla ni way over there som läser min blogg, kan ni alla använda google translate? och hänger ni ens med då? annars får jag försöka fixa något annat här, bara gnäll på mig! :) haha.
Godnatt gott folk.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar