lördag 26 mars 2011

rubrik.

åh, jag är lite smått irriterad, är totalt beroende av Jersey Shore, och är lite små olaglig och fixar hem det då det tar en evighet innan vi får det på "svenska" mtv, och så idag kommer jag inte ens in på TPB, någon som har samma problem? :s
för jag vet om att jag inte är den enda olagliga här, haha!

ska strax försöka sova, ska upp tidigt imorgon och ner till stan och fixa och dona och svänga upp om en sväng till fina Lina också :) 
lämna lite saker och sen ska vi se om vi ska fylla i mitt "don't look back" :) den spelar spratt med oss! haha.

men nu ska jag försöka reda ut mitt skatbo till hår och fläta det innan jag ska bädda ner mig och hoppas på att BB-avsnittet kommer upp snart så jag har något och kolla på innan bedtime! :) ska nog få i mig lite mer mat också, huvudvärk deluxe, ätit alldeles för lite.

men, sov så gott där ute alla! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar