tisdag 15 mars 2011

same shit, different day!

haha, jag vakna att att postgubben kämpa som ett djur för att få ner i princip två stora paket samtidigt, han råka riva sönder båda lapparna och mitt paket från region skåne, haha! 
och det lät som någon försökte bryta sig in, kan man inte hellre ringa på då? :) 
men ja, klockan var skapligt mycket så kunde lika gärna gå upp, men jag vet redan nu att jag vill vila middag sen :) jag ska snart ut med lillan, sen ska jag börja fixa här hemma.
behövs dammsugas och diskas, ni vet allt sånt där som man bara älskar att göra, not!
tror jag ska tvätta idag också, tror jag behöver en energidryck! haha.
ska ner och handla också, tror jag vill göra någon form av gratäng idag, mums! :)

vad ska ni göra idag? ser att solen tittar fram lite! 
jag vakna upp med feber igen, men nu är det dags för nya undersökningar igen i slutet av månaden, så ja! fattar inte riktigt, ska fasta sinnes sjukt länge och redan gjort undersökningen och vet att jag måste fasta i flera timmar när jag väl kommit dit också, kommer dö av hunger fan!

skriver mer sen!



 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar