torsdag 24 mars 2011

ett litet godnatt ..

haha, jag märker hur lite jag startar datorn sen jag köpte min iphone, man gör ju allt där istället, men och blogga är inte lika lätt där, har inte riktigt förstått mig på hur jag får upp bilder eller bytar text osv. :)
idag har väl inte varit särskilt produktivt, försökte ringa MAS, inget svar, bra service det där, måste få tag på dom imorgon annars försvinner min tid!
är det någon som vill köra mig till Malmö den 31e så vi är där vid 7.00? haha!
lär väl inte finnas en levande själ som ställer upp på det, det värsta är att jag inte tror jag kan ta tåget heller, får prata med dom där inne imorgon, pust!


imorgon ska jag iallafall träffa Lina och ta en fika och gå lite ärende och så! :)
bara umgås lite! :)
fredagskvällen ska jag minsann ha min egen lilla "spa" kväll, sen på lördag så ska jag träffa flickorna, ska bli ur trevligt! :)


nej nu ska jag gosa ner mig med världens bästa Bertha "lillan"! :) hahaha.

1 kommentar:

  1. Du kan ju alltid sova hos mig på natten, då kan jag köra dig dit på morgonen... :)

    SvaraRadera