onsdag 23 mars 2011

damnyouautocorrect!

åh, ännu en dag med härligt väder, var precis ute och gick en sväng! :) i bara tjocktröja, hur härligt?
jag är bara så trött, känner mig aldrig riktigt utvilad!
ska snart ta en sväng med dammsugaren sen blir det nog en snabbdusch, sen bör jag försöka ta mig ner till stan!
pengar på kontot hade inte suttit fel just nu, nu vill man köpa en helt ny garderob bara för man ser lite strålar ute, haha! :)


jag satt och skratta så jag nästan kissa på mig igår, vi vet alla att vi som har iphone har auto-correct, och jag vet redan hur fel det kan bli. men finns en sida som är tillägnat till alla dessa missöde, ni måste bara checka in det! ni kommer garanterat garva läppen av er!
damnyouaoutcorrect!
 
nej nu får jag sätta igång! :)
ut med er i det fina vädret!

 

1 kommentar:

  1. Visst är den rolig! Haft många skratt från den sidan... :)

    SvaraRadera