måndag 7 mars 2011

en salig blandning.

Var du ett planerat barn? Jag vet inte riktigt, både ja och nej kanske? Gör det någon skillnad? haha.
Var dina föräldrar gifta när du föddes? Nej.
Är dina föräldrar gifta idag? Nej, det är dom inte.
Vad jobbar dina föräldrar med? Mamma jobbar som undersköterska och ja för er som inte vet då så gick min pappa bort förra året.
Har du syskon? Ja, har en helt underbar store bror :)
Vad gör dina syskon? Han jobbar som taxi chaufför i Stockholm.
Vad gör du? Skola/jobb? Just nu är jag arbetslös, men funderar på att kanske läsa vidare till hösten, får se. Ska börja kolla runt på lite utbildningar denna månaden.
Hur skulle du beskriva din familj? Min familj är helt underbar, vi har gått igenom mycket, men finns alltid där för vandra, så det är mycket kärlek i denna familjen! ♥

Tycker du att kärlek är den bästa känslan i världen? Kärlek överlag tror jag nog absolut, du behöver nära & kära för att må bra, men tror inte det behöver komma från en respektive!
Tror du på kärlek vid första ögonkastet? Kärlek? nej. Attraktion? ja. Det krävs väl lite mer än ett ögonkast för att älska någon?
Kramar du dina vänner när du träffar dom? Ja, för det mesta.
Säger du ofta "jag älskar dig"? Ja, till dom som förtjänar det! :) haha.
Är du singel eller upptagen? Singel, vilket jag trivs jävligt bra med. Händer det så händer det!
Pratar du med ditt senaste ex? Ja, det händer.
Har du någongång sparat något från ett förhållande? Där ligger säkert något i någon garderob.
Vilka egenskaper ska en person ha för att du ska tycka om den? Men, det är ju skit svårt, haha! Humor, jag älskar att ha roligt & jag skrattar ibland så mycket så jag kan kräkas, så kan inte ha någon som har en pinne uppkörd i ja ni vet var! Men jag vet inte, man ska bara kunna ha kul ihop!
Vad dras du till hos det motsatta könet? Oj, det är väl lite från person till person, men på rätt människa (som passar i det) så ser jag gärna lite längre hår! Annars är det väl fina ögon och händer är viktiga, även klädstil även om det inte sitter på djupet, haha!

Vilken/vilka filmer gillar du? Det finns ju massor, älskar dansfilmer, skräckisar, men några favoriter är The blind side, my sisters keeper, sex and the city-filmerna! :)
När vaknade du idag? Först kl. 8.00 sen la jag ett par timmar till :) haha.
Vad har du gjort idag? Promenerat lillan och duschat! :)
Vad åt du till frukost? Har inte ätit frukost.
Lunch? Inte kommit så långt heller.
Middag? Jag tror det blir köttröra, färsk potatis, gräddfil och gräslök.
Vad har du på dig? Just nuu har jag mjukis och hoodie.
Bästa med dagen? Vakna upp med lillan snarkandes med mig! :)
Sämsta med dagen? Vakna upp med massa feber, mindre roligt.

Har du någongång trillat bland folk? haha, alldeles för många gånger, vi behöver inte ens nämna den hala vinter!
Har du gjort bort dig inför människor många gånger? Det händer väl oss alla, frågan är väl om man bjuder på det eller inte?
Var fick du dina senaste pengar ifrån? Försäkringskassan.
Senaste alkoholintag? Lördags.
Har du bott i något annat land? Jag har bott i Norge - Oslo när jag var mindre.
Tycker du om broccoli? Var kom den frågan ifrån? haha. Men nej inte så värst.
Vem pratade du senast i telefon med? Mamma, för två minuter sen.
Vem fick du senast sms av? Conny

Hur firade du julafton? Hemma hos oss med familjen bara ♥
Hur firade du nyårsafton? Hemma bara, fick inte dricka en droppe alkohol så jag valde att vara hemma med familjen och med lillan eftersom hon är dödsrädd för raketer.
Hur firade du midsommar? Kommer knappt ihåg, men har för mig att jag och kusin åkte till Tyskland tidigt för att sen bara hem och slänga sig i duschen och lyckades med två midsommar fester sen däcka jag som aldrig förr.
Hur ska du fira nästa julafton? Med familjen, som alltid :)
Hur ska du fira nästa nyårsafton? Det är så långt dit så jag har inte den blekaste!
Hur ska du fira nästa midsommar? Inte en aning.

Är du polare med dina grannar? Nej det kan jag väl inte påstå, dom flesta irriterar mig mest och favoriten ska flytta!
Vilket är det bästa bröllopet du varit på? Jag har bara varit på ett så då måste jag ju säga min bror och Helenas bröllop :)
Vem är den senaste kändisen du träffa? Haha, träffa? jadu, träffat Dhani från A-teens. Sett Johan Glans ett par gånger eftersom han ifrån vår lilla skithåla :) haha. Kommer inte på fler nu.
Hur ofta festar du? Inte ofta nu längre, för något år sen så var det minst varje helg, och ibland flera dagar i veckan.

1 kommentar: