onsdag 9 mars 2011

gott&blandat.

Vad har du för TV-kanaler?
Jag har väl som de flesta andra, markutbudet, minus tv11 då, fast jag verkligen vill ha den!


Har du åkt moped någon gång?

Ja, massor utav gånger, aldrig ägt en själv dock. Såg ingen poäng med det.

Har du hoppat/kan du tänka dig att hoppa bungy-jump eller fallskärm?
Jag är på tok för höjdrädd för sånt där trams, jag menar jag håller på och dö av att bara stå på en stol, så tror inte det är särskilt aktuellt.


Vilken är den plats längst bort som du har besökt?
Afrika.


Vilken är den bästa film du sett senaste månaden?
Senaste månaden? Då måste jag nog säga Trassel (tangled). Jag är en riktig sucker för bra tecknade filmer och den var riktigt rolig.


Chips eller popcorn?
Svårt att välja, jag säger pass!


Vilken färg på läppstift använder du?
När jag väl använder läppstift, blir det oftast rött, ibland baby-rosa! :)


Apelsin- eller äppeljuice?Jag dricker nog helst äppeljuice.
kan dock vara gott med apelsinjuice om där inte är fruktkött i :)



Vem är den senaste som du åt ute med, vad åt ni?
Åt ute och åt ute, vi köpte med hem mat i lördags och då åt jag med mamma, jenny och lina.



Favoritchoklad?
Jag är inte särskilt chokladtokig, men noblesse är sjukt gott.



När röstade du senast?
Nu detta valet som var, första gången jag fick rösta! :)



Har du vunnit en prispokal någon gång?
Prispokal, fick nog något för fotbollen när jag var mindre, men nog mest lite små medaljer.


Har du beställt något från exempelvis TV-shop?
Nej, det kan jag nog inte påstå att jag gjort. Vi har köpt det där attract löpbandet, men det är ju inte tv-shop sådär.



Pepsi eller Coca Cola?
Alla som känner mig skrattar nog lite inombords just nu, jag är ett riktigt coca-cola freak, så ingen tvekan där.



Tror du på kärlek vid första ögonblicket?
hell to the no.


Kan man vara vän med sitt ex?
Kan man väl vara, är inte det lättaste, finns alltid för mycket känslor inblandade. Jag har nått ex jag fortfarande pratar med, men vissa kan inte vistas i samma rum som en, så. Man får helt enkelt tacka för tiden man hade och gå vidare.


Hade du mycket hår som liten bebis?

Ja, det hade jag. Super mörkt, tjockt hår :) varför kunde det inte hållt sig mörkt för?


Vad har du i din väska?
You name it, I have it. Nej men herregud, jag har alltid enorma väskor så jag har ju hur mycket skit i dom som helst, men man har ju alltid telefon, försvarets hudsalva, näsdukar, min olemin inhalator (helt beroende), almnacka, penna, nycklar, vantar, halsduk/scarf, ett och annat nagellack brukar ligga där, bajspåsar (är överallt, det vet ni som är hundägare) och kanske plånbok såklart :)


Någon favoritsak du gör innan du går och lägger dig?
Brukar såklart skriva ett sista inlägg här, sen har jag mina rutiner, tvättar av smink, borstar håret och flätar det, smörjer in mig, på med läppbalsam, sen brukar jag antingen kolla läget lite till på datorn eller så spelar jag lite tv-spel eller kollar någon serie :) sen gosar jag in mig med hundarna och somnar gott.



Vad är du tacksam för idag?
Idag? Jag är alltid tacksam för min mami, och jag tror hon är tacksam för jag stod och slava vid spisen och gjorde plättar till oändlighet ikväll :) haha!


Jag tänkte köra lite såna här ibland, det känns lite opersonligt här då och då, sett att jag har många läser världen över, och dom känner inte mig så får ju bjuda till lite :) vill dock att ni ska kommentera så jag kan in och kolla om ni har några bloggar etc. :)
ni får sova så gott allihopa :)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar