onsdag 9 mars 2011

lureri!

kan jag lura min kropp i två minuter? jag svepte nyss ett glas cola och två "koffein" tabletter.
jag behöver energi idag, jag måste dammsuga idag, damma - vardagsrummet är katastrof! haha, måste borsta lillan så jag blir av med lite håret, det måste diskas, tvätta mellan 17 - 22, jag menar skjut mig!
jag har precis orkat gå upp, klä på mig, tänkte gå en halv lång runda med lillan, men det blåser ju värre än fan, så varken hon eller jag ville vara ute!


nu ska jag äta lite, sen ska jag börja städa! 
vad ska ni göra denna gråa & blåsiga dag?
läste på facebook att det var typ snöstorm nånstans här i Sverige, dom bara luras att våren är påväg, haha!


                                                min älskade lillan!

1 kommentar:

  1. Jag har precis städat klart här hemma. Nemo är hos mamma å pappa så får passa på då. Tvättar gör jag nu, en maskin kvar... Men de ska manglas och torkas. Sen är det väl dax för gympass två. Kör hårt på min semester! ;)

    SvaraRadera