måndag 7 mars 2011

beroende.

jag är totalt beroende av olw's "stjärnor", hur goda är dom inte? 
är inte så bra för en, men alldeles försvinnande gott! :) haha.
tänkte ju inte skriva mer idag men sitter bara här och kollar på BB-finalen och kände för och skriva lite till, tänkte lägga in lite klipp, behöver lite mer roligt här!
känns så tråkigt och bara berätta om min vardag, så försöker lägga ut lite musik då och då i alla fall, ska försöka börja använda min kamera lite också, haha!

såg ett super häftigt framträdande, det är väl inget nytt att alla lägger krut på super bowl i USA och uppträdande är sinnes sjuka, men detta året var nog något av det häftigaste med Black Eyed Peas, så här har ni :)





nej, nu ska jag krypa ner under täcket :)

checka in klippet medan jag gosar ner mig med lillan som för tillfället har snott alla mina huvudkuddar!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar