fredag 11 mars 2011

fredagsmys åt folket!

färgen blev super mörk, men ja det är det man kan vänta sig till början men man blir ändå super chockad när det inte ser ut som det på förpackningen, men det här är bara en toning, så det lägger sig om ett par duschar/dagar, haha! :) men det är typ svart och det sa jag att det aldrig mer skulle bli, men jag behöver inte lägga upp någon bild för nu ser jag ut som på alla dom bilder jag redan har, igen! :) haha.
skulle egentligen iväg ikväll, men kommer inte upp från soffan ikväll så jag får stanna hemma.
och imorgon är det lördag och ni kan väl lista ut vad det betyder?
då kommer kusin Jenny hit med sonic :) och vi kollar melodifestivalen, haha! 

nu ska jag kolla färdigt på let's dance och sen har jag fixat 3 filmer till kvällens ära.
alla verkar toppen så man vill se alla på en gång, haha!

och jag bara älskar att det fortfarande står att det är 36 grader i Lund nu, måste ha råkat ta temperaturen i Afrika eller nått där alltså, men det ser trevligt ut :) 

jag ville bara säga att jag hoppas ni får ett riktig mysig fredagskväll!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar