tisdag 15 mars 2011

kvällsbloggning!

jag fick för mig att jag skulle sparka boll med lillan, det gick ju sådär.
bollen gick sönder för jag har ingen hund jag har en gnagare och hon tyckte inte alls det var särskilt kul när jag sparka bort den.
men till helgen kommer min bus hund hem igen så då kan jag sparka boll! haha :)
sen tog jag mig en lång dusch och nu ska jag fixa lite mat och göra ordning grönsaker och dipp! :) mums.
vi tänkte kolla på en film också!

jag funderar på att klippa mig också.
mitt hår är ganska så slitet efter sol & bad på semestern, hårfärgning och hårfönande och plattångande! men mitt hår är så långt och alla säger att det växer ut men är ens hår ner till rumpan så vill man inte bara kapa av det sådär.
så blir nog bara att jag klipper mer en frisyr och ska spara luggen denna gången, för jag vill att den ska bli mer "ett" med håret. :) så får bli när nästa pengar dyker upp.
vad tycker ni? behålla eller våga kapa av en "bit"? (ni som känner mig skrattar säkert för er själv nu, för jag har alltid storslagna planer men slutar med att jag klipper 1 cm, haha!)

mitt hår ser på ett ungefär ut såhär nu, är en bit längre än vad det ser ut där, eftersom jag har dragit fram det. :)

1 kommentar:

  1. Kapa mer än en bit så känns det inte lika jobbigt sen att byta frisyrer (säger en som haft midjelångt till nästan rakat)

    SvaraRadera