torsdag 17 mars 2011

klödd

nu borde jag sitta och söka jobb, men tror ni att jag gör det? 
svar: nej!
förhoppningsvis hinner jag med några ikväll och får göra det mesta imorgon.
eftersom försäkringskassan krånglar som vanligt så får vi köra det på ett annat håll, pengar ska hon ha! :) 
sitter just nu och kollar senaste uppdrag granskning, nästan skrattretande, man skyller på varandra, dom har inte sett eller hört det och det har skett misstag och blablabla, en läkare som antastar och i princip våldtar sina patienter får fortsatt jobb och en annan sitter arbetslös är väl ganska sjukt? suck!

nu ska jag bädda ner mig i alla fall, kolla färdigt på detta och sen en film, sen somnar jag nog gott :) här luktar underbart här hemma och inget hår på golvet, imorgon ser det för jävligt ut igen, men det kan vara fint ett par timmar i alla fall :)
sen tog jag mig en lång dusch och sen stod jag och föna håret och dansa till Jennifer Lopez nya låt, hur bra är den inte? Lambada :) haha, kommer ihåg att jag fick Lambada på kassetband när jag var liten, haha! Ja gott folk, jag levde när man använde kassetband, och jag minns hur mycket skit man spela in, allt från att man var en väderflicka till att man sjöng för fulla muggar! :) vackert!

ville bara säga godnatt och sov så gott!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar