måndag 7 mars 2011

uue.

jag tror jag börjar bli sjuk, fick feber igår kväll och det håller i sig.
men bara feber än så länge, kan vara något annat dock.
vet att läkarna sagt att jag kan få feber, men känner mig hängig och blä!
Jenny kom som sagt igår och vi stack iväg och fixa lite käk, Castrum och tog med oss det hem .. blev en planka, var inte särskilt gott måste jag säga, rätt så smaklöst och inget gott kött så tummen ner för det! Sen blev vi ALLA tatuerade, ja hör och häpna :) 
jag kunde inte hålla mig så blev en ny till :) jag lär snart vara ett vandrande lexikon! 
sen åkte godispåsen och singstar fram, vi sjöng halva natten och dog av skratt till att jag och mami sjöng Saln N' Pepa - Push it :) jag kräktes nästan så mycket jag skratta.
sen spela jag och kusin Sonic fram till drygt halv 6 imorse! :) 

idag har vi käkat ännu mer godis, spelat kort, ätit lite till, spelat lite till ja ni vet väl hur våra helger ser ut vid det här laget?

resten av kvällen ska spenderas i soffan, big brother vid 10 och lite gott :) 
synd-helg det här! haha.
ha en mysig söndags kväll! :) 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar