måndag 28 mars 2011

zombie!

jag är ju som en vandrande zombie, ätit middag nu och lika trött igen.
men gud så gott det var, köttgryta och ris! :) kan nästan säga grönsaksgryta för det är minsann mest grönsaker i, men usch vad gott det är!
mår alltid illa efter maten så nu ligger jag på soffan och ska kolla nya säsongen av project runway! :) har alltid önskat att jag kunde sy, men jag & en symaskin går inte hand i hand direkt.
men hur kul hade det inte varit och kunna fixa sina egna kläder, precis så som man vill ha det? jag ska nog fan försöka, så jävla svårt kan det väl inte vara (säger hon som inte ens kunde sy en kudde på syslöjden så hon blev "tvångsflyttad" till träslöjd, hahaha!)
gud vad vi handla mat idag, typ 6 kassar med oss hem.

jag handla massa jag ville äta denna veckan, men så kom jag på att jag får bara typ äta soppa och sen ska jag fasta i ett dygn, så jag menar, imorgon får jag kränga som aldrig förr! :)
nej nu ska jag kolla på detta, ut med lillan sen blir det film.
uppdaterar kanske lite senare.


 

1 kommentar:

  1. åh skulle kunna äta upp dig :) väldigt fin bild!!
    // alex :)

    SvaraRadera