fredag 11 mars 2011

mixed up.

Höger- eller vänsterhänt: Höger

Humör just nu: allmänt seg.

Favoritgodis: har inget direkt favoritgodis.

Är det nåt du absolut inte äter: blomkål, luktar förjävla illa.

Musik just nu: har let's dance i bakgrunden och där spelar dom ABBA låtar så får väl säga dom då, haha!

Vad sa du senast: "förhelvete" för två sekunder sen för datorn inte ville som jag ville.

Om du var tvungen att leva i en annan tidsepok, vilken skulle du välja då: jag skulle vilja leva en liten stund på alla, det hade varit riktigt roligt.

Sommarplaner: Har inga ännu, tar det som det kommer.

Fisk eller badkruka: haha, får väl säga fisk då, älskar att bada! :)

Saft eller alkohol: alkohol då, annars cola :) haha!

Favoritväder: våren, när det börjar bli varmare och sen soligt :) längtar efter sommaren.

Om du var fast på en öde ö, 3 saker att ta med: men herregud, borde man säga något vettigt här? haha. PASS!

Spelar du nåt instrument: nej, men var duktig på gitarr & trummor i gymnasiet.

Morgon- eller nattmänniska: är en riktig nattuggla jag!

Sparare eller slösare: slösare, tyvärr.

Tror på liv på andra planeter: absolut, det finns väl mer än vårt solsystem och varför skulle bara just denna planeten kunna ha liv? vi anpassar oss efter klimat etc. Tror inte att det finns gröna gubbar, men liv finns det definitivt, ganska naivt och tro något annat.

Kommer du ihåg din första kärlek: absolut.

Älskar du henne/honom fortfarande: det gör man väl, men på en helt annan nivå.

Har du några homosexuella vänner: absolut!

Tror du på mirakel: ja, annars skulle jag inte levt idag!

Tror du på att det är möjligt att vara trogen för alltid: Definitivt, man gör val varje dag, folk gör bara väldigt dumma ibland. Känner man ens det begäret och vara med någon annan är man inte redo för ett förhållande.

Ser du dig själv som tolerant mot andra: Ja, till en viss gräns. Har ganska dåligt tålamod överlag, men jag kan! :) haha.

Ser du på kärleken som ett misstag: Man kan alltid vara efterklok, men jag ångrar aldrig några val jag gjort, så nej.

Hur många barn vill du ha när du blir stor: Jag tar det jag får, man ska inte vara girig!

Bio eller promenad: jag promenerar med mina hundar varenda j*vla dag, så jag väljer bio för 100 tack.

Är du kittlig: ja så in i bomben!

Snarkar du? Ja, om jag är övertrött, förkyld eller har druckit en öl för mycket.

Stjärntecken? Stenbocken.

Rädd för insekter? Ja i princip alla, usch!

Äckligaste insekten: ollonborrar!

Största svaghet: Att jag nog är lite för snäll ibland.

Det här är jag bra på: jadu, jag är bra på att laga mat, haha!

Om du fick välja en superkraft, vad skulle du välja?
jag vill ha en kombinerad kraft av dom tre systrarna från Förhäxad, haha!

Vad vill du jobba som? egentligen vill jag vara ute i världen och hjälpa folk, tyvärr är det oftast volontär arbete, så därför vill jag vinna lite pengar i x antal år så jag kan förverkliga mina drömmar.

Chips, morötter eller godis? Chips.

Pizza eller hamburgare? Eslövs special, så pizza! haha.

Skriver du dagbok? Hur ofta som helst, eftersom jag ser min blogg som min öppna dagbok.

Tänker du någonsin tatuera eller pierca dig? Var nånstans? Jag har gjort båda, har en del tatueringar nu och en piercing som jag tagit ut, men ska göra en annan.

Stökigt eller välstädat? (ditt rum, hus, lägenhet m.m.) brukar hålla ordning och reda.

Gungar du på stolen? Ja!

Skulle du någonsin få för dig att hoppa bungy-jump? med min höjdskräck? nej!

Vilken hand håller du gaffeln i ? höger

Är du rädd för blod? Rädd, i större mängder ja!

Saltar du på maten? ibland alldeles för mycket, man ska väl inte ha i sig för stor mängd?

Gillar du att sjunga? ja, det gör jag absolut.

Anser du att du är stark? lite muskler är där nog! dom hänger på fel håll bara.

Brukar du sola? i solarium? nej.

Vad gör du om du får hicka? haha, vilka frågor, öh jag håller väl andan lite!

Röker du? nej.

Använder du knark? nej.

Kaffe, te eller inget? gillar både te och kaffe med en skvätt mjölk i :) haha.

Har du en besatthet? ja, massor. Besatt av nagellack, facebook, bland annat, har inte ni liksom? haha.

Glömde göra en sån här igår så här fick ni! :) 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar