lördag 12 mars 2011

bildbomb!

var ute och gick en långpromenad med lillan och vilket härligt väder, dog nästan i min vinterjacka, den är nog gjord för nordpolen den, varit urvarm hela vintern också! :)
nu fick jag lite energi så dammat hela vardagsrummet, här blir sjukt dammigt inne, två datorer, högtalare, skrivare, en stor tv, ett tv-spel, lampor, jag menar allt dra åt sig damm, och två hundar på det, do the math! :)

så jag har öppnat upp här och vädrar också, så jag får hålla igång! :) haha!
kom även och tänka på Egypten resan, jag vill utomlands igen.
trivs bäst i värme, även om man pustar och stånkar för man knappt orkar röra sig en meter! även om vår Egypten resa inte blev som tänkt så var det super roligt :)
tur vi hann missa både haj attacker och allt tumult som var där precis efter!
tänkte bjuda på lite bilder därifrån :)


Förstår dock inte varför alla bilder
är lite halvmörka, för det var strålande sol
varenda dag, min kamera som är lite konstig skulle jag tro :) och den ville inte alls funka i mörker, men ja! hur underbart som helst.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar