torsdag 17 mars 2011

you just gotta love my life!

nu börjar jag bli lite trött i ögonen här! 
varit en lång dag, jag är inte van vid att gå upp vid 7 tiden, inte.
imorgon ska det städas och sen ska Lina komma hit, jag tänkte bjuda på middag! :)
imorgon sover jag dock tills jag vaknar!

kan ni gissa vad? under hela dagen har jag bara haft lite feber, då tar jag inga tabletter, men så får jag såklart en febertopp nu på kvällen, hur jävla underbart?
haha jag lär var mer döende en levande när jag ska göra min nästa undersökning, först ett dygn innan får jag bara äta "klara" soppor, i 24 timmar, sen ska jag ta något skit nästa dag vid 5 tiden och läste att då ska man fasta i 3 - 4 timmar innan man ska ta det, så det var inte nog med att jag varken fick dricka eller äta på 12 timmar innan undersökningen? nu blev det utökat till 16 timmar, plus att jag ska fasta i minst 4 timmar till när undersökningen påbörjats så ingen mat på ca. 20 timmar och ingen dricka på ca. 14 timmar. 
you just gotta love my life!

nej nu ska jag nog minsann sova, såg att dom inte lagt upp senaste BB avsnittet än, bara för premium användare och det är hon inte! :p
ni får alla sova så gott där ute när det är dags för det! såg att jag haft besökare från både Iran och Indonesien & alla otänkbara länder :) superkul! Så från mig till er alla, Godnatt :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar