fredag 4 mars 2011

magplask!

ja det blir minsann ett magplask rakt ner i sängen nu, lär spela lite men det berättar vi inte för någon! :) haha.
idag åkte min prins hemifrån lite, löptid här vilken minut som så för hans skull och för min mentala hälsa, jag får psykbryt när han piper dagarna igenom, så då har han det bättre hos mammas "särbo" :) men det blir tomt utan honom på två sekunder, men som tur är så har jag ju en till :D


imorgon ska jag försöka komma upp i tid, vill passa på och dammsuga lite innan vi ska iväg.
måste ju i princip dammsuga varje dag nu eftersom lillan fäller ungefär en hund om dagen här hemma, hur kul är det på en skala? blä!
imorgon ska vi ut till kenneln och hämta mer mat, matvraken!
och där är ELVA nya valpar, så jag lär stanna där en stund, men inga fler hundar sara, inga fler! :) dom blir stora och odrägliga :D haha.

läste förresten på skånskan sen att det minsann hade varit en riktig hemmagjord bomb, usch! inget kul alls, hoppas inte det blir den nya trenden, funka inte och bränna ner Eslöv så då kanske man försöker spränga upp den istället? Folk slutar ju aldrig förvåna en.

nej, godnatt och sov så gott mina vänner!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar