torsdag 10 mars 2011

storm ..

godmorgon världen! :) jag vaknade vid lite i 10 idag och till min fasa så snöar det ute och väntas storm ikväll/natt. Och för två dagar sen så sa dom på nyheterna att idag skulle det vara minst 6 plusgrader och sol, vad fan hände? haha.
men så idag blir det nog bara slappt då, tvättade och städade igår så sånt behöver inte göras, jag ska trotsa vädret dock och ner och köpa hårfärg :) 
är inte helt nöjd ännu, så vi kör en omgång till :)

vad ska ni göra idag? 

jag ska fixa lite med bloggen idag också tänkte jag, vill försöka få lite kategorier här.
men förstår mig inte riktigt på den här bloggen än, vad man gör och var, så om bloggen ser konstig ut idag så förstår ni i alla fall nu varför :) ha en toppen dag så bjuder jag på lite bilder.
Lillan :) ibland kan hon vara stilla i en halv sekund, inte som macchiato, han är min lilla fotomodell! haha :)




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar