söndag 27 mars 2011

I'm baaaack!

tog mig en liten bloggpaus igår, hade mycket och göra och hade alldeles super roligt!
vi firade fröken Jessica Kvadding med ballonger och skönsång! :) haha.
sen tog vi oss ut i kära Eslöv, men Jessica var tvungen att åka hem då hon skulle jobba och jag och Josse var lite småsega så vi orkade egentligen inte vara ute mer, men vi hamnar på Stensson, träffar på lite folk, det blir efterfest fast jag sa blankt nej ingen j*vla efterfest, men jo, visst! var hemma 6 imorse, så idag är jag mer död än levande, jag är inte bakis, för jag drack alldeles för lite alkohol, men jag är trött, hemskt trött!
men fy vad kul jag hade igår så det kan det va värt! :) haha, galna människor. 
striptease, rena rama rolf, telefonsamtal från mamma där hon gnäller om att grannen har för en gång skull inte efterfest, men nu hade hon eftersex istället, hahaha!

nej nu ska jag ut med lillan och sen ska jag sova en stund till innan det är dags att laga mat!
hoppas ni haft en trevlig helg! :) 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar