tisdag 1 mars 2011

måttligt irriterad!

som en käftsmäll kom beskedet hos läkaren idag också, ringde mig i veckan och säger att jag ska börja medicineras, men nej blev en massa provtagning för och se om jag klarar vara utan medicin 1 - 2 månader till, för ännu en undersökning ska göras! 
får jag lov och bli trött & gnälla nu?
såg fram emot och få bli lite piggare, kunna ut och göra saker, kunna åka och hälsa på .. , kunna ta en öl med flickorna och dansa natten lång.

har varit vaken hela denna natten också, inte sovit en minut ens, men måste hålla mig vaken trots att mina ögon går i kors, ska börja tvätta kl. 12.
så tänkte ge mig ut på en promenad med hundarna och få i mig lite mat.

mackefisen har förresten börjat bli så ledsen när man lämnar honom igen, har gått så bra fram tills nu med lillan, han behöver sällskap, det har jag fattat, men nu kan jag inte ens lämna honom en timme innan han börjar yla, och det låter som han gråter, min lilla prins!
när han var liten kunde jag inte gå hemifrån 5 minuter ens, men är för här nästan alltid är folk hemma, men nu blir det lite kaos, så vi får väl börja träna igen!


I wish that you were here with me
But we're stuck where we are
And it's so hard, you're so far
This long distance is killing me

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar