torsdag 31 mars 2011

random.

idag har jag förhoppningsvis fixat allt som behöver fixas! 
imorgon får jag städa färdigt för det hanns inte med, här får ju vara fint till lördag när vi får tillbaka vårt lördagsbesök av kusin Jenny, missat det två lördagar i rad och det kändes lite konstigt faktiskt! haha.
sitter och kollar på semesterduellen, lite små roligt faktiskt, trodde inte alla skulle resa tillsammans dock, men det är en rolig idé faktiskt! 
Jag hade nog inte heller gillat "vinter" semestern särskilt mycket, jag hade hellre åkt på kryssning! :)

måste göra lite middag, glömmer bort att äta, känns väl inte så bra kanske, haha!
blir nog bara lite pasta och köttbullar kanske? ja det blir det nog minsann!
får göra det nu innan det är dubbelt upp av criminal minds :)

såg en artikel på aftonbladet innan också om ett hus som skulle vara likt Adolf Hitler, jag menar hallå?! haha. vill ni se "bild" bevisat så kolla in HÄR!!!









Inga kommentarer:

Skicka en kommentar