söndag 13 mars 2011

mistreated, misplaced, misunderstood.

då var det söndag ikväll igen då, veckorna bara flyger förbi här.
helgen har varit trevlig som alltid :) tv-spel, melodifestival, kortspel och massa skratt och mat där emellan :) haha. nästa helg blir kanske hos Jenny istället :)
sjukt trött är jag så blir förhoppningsvis en tidig kväll.
ska ner till stan imorgon förmiddag!

jag vet inte riktigt, känner mig lite "bortglömd".
jag försöker, men får inte så mycket tillbaks.
vilket jag tycker är jätte tråkigt, äh jag vet inte.
kanske bara en känsla, men när man ser vissa grejer blir jag sjukt irriterad.
folk ska "hata" varandra men umgås ändå? förstår inte poängen!

nu ska jag äta bistro baguetter, så sjukt gott!

sen blir det en film och promenad och med det säger jag godnatt och hoppas att ni får en fortsatt mysig söndagskväll :) 








saknar min plutt! eller ska jag säga muff? haha! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar